Tillslut så.

Det må vara en vecka sedan Norrköping men måste bara tala om att det var den härligaste turen ner dit på länge. God mat (som alltid dårå), härligt väder, ja:) Dock fick jag huvudvärk på hemvägen, så när vi stannade vid Mälaren eller vad det heter hursomhelst typ havet  som jag så äääälskar, så var jag ju tvungen att halvt blöta ner mig (mestadels för huvudet då), great anyway! :D Och när vi åkte såg vi en lite för full gubbe...Eller ja vi åkte om honom före innan vi stannade och tyckte det var lite märkligt hur han betedde sig i trafiken så vi ringde till polisen..Så att dom skulle veta om det och allt, blabla.. Han cyklade ju så kan ju påpeka att det gick lite vilt till på vägen, och tillslut så körde han omkull intill vägen.. Läskigt det dära. Men det fixade sig säkert, får vi hoppas.
Puss!


Gammal bild, men lika härlig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0