love is for all of us, we just have to wait for our moment.

Hallå där alla!
Tänka sig nu är det bara 9 dagar, 11 timmar och 20 minuter till sommarlov. Skönt eller vad?
Men helt otroligt ändå, ett helt år har gått sen förra sommaren,
och nyss var det en halv meter snö känns det som liksom.
Tiden går för fort, jag hänger inte med. Och inte har det blivit något första dopp än,
tänkte jag skulle hinna innan maj tog slut, men nej då.
Men men, då hinner det bli lite varmare i vattnet fast än det redan är varmt i vattnet tycker jag! :)
Hela dagen igår kändes som fredag, vet inte varför men, kanske för att jag är ledig idag,
och imorgon är det sovmorgon... Och sen är det bara torsdag,fredag kvar tills helg igen.
Sen är det bara tagga sista veckan.
LIFE IS GOOD!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0