hejhejhejjj

jag orkade bara inte blogga nått i lördags å söndags, rände runt överallt så jag blev för trött!
fredag haha minns inte vad jag gjorde? ;o jo justja hade lite mys så vare ja(=
lördag for till först gävle, sen sandviken och sist torsåker å hämta bror. sen vare lit jobb med poolen(jag kom å sakna den i vinter) och såklart vart jag biten av nåt jävla djur vet fan inte va det va? äh lever än iallfall så. och en stor spindel men det vill ni inte veta. haha.
söndag bar det av till uppsala, blablabla...sen hemåt, senare fick vi skjutsa hem bror mitt i natta.
JA nåt sånt..
och nu har jag ju lyckats slagit i knäet å, uscha! ja å i morse vakna jag med magont ingen hit om du frågar mig, fan. 

jajaja, bilderna kom här nu iallfall ((:







får ladda upp dom andra sen nångång, orka inte mer nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de va såå smarrigt så =)

2009-09-28 @ 20:56:42
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0