BLOGGTÄVLING!

Nu pågår det en tävling hos Dustinhome.
En tävling där man kan välja en eller flera valfria produkter att skriva om,
och ha chansen att vinna det.
Den som vinner får ett presentkort på 15 000:- Hos Dustin Home!
Tävlingen avslutas imorgon söndag den 22/11.
Vill du gå miste om en sådan chans? Jag vill Inte!



Jag har valt att skriva om kameran jag länge länge suktat efter och drömt att få hålla i.
CANON EOS 500D + OPTIK EF-S IS 18-55 MM. Med videoinspelning i Full HD med HDMI-anslutning.
Den tar ju fantastiska bilder har jag sett. Många bra tillbehör, och en snygg design har den också.
Jag skulle önska att jag någon gång fick chansen att ta såna foton jag också!
Läs mer om Canon EOS 500D Här! Dessutom att man får chansen att bli en bättre fotograf.
Då jag verkligen är i behov av en systemkamera eller en hel kamera med zoom och allt runtomkring den överhuvudtaget, så skulle jag i största sannerlighet välja den.
Då jag även haft en extremt svår skoltid genom dom senaste åren och har det fortfarande,
så har det blivit så att jag varit tvungen att vara hemma rätt ofta,
och då har en kamera funnits där och fått mig att må bra.
När jag tar kort är det som om allt runtomkring stannar upp, jag lever, jag får vara mig själv.
Jag håller den med mina fingrar och släpper inte taget om den,
inte förens jag fått tagit den ultimata bilden!
Om jag vann skulle jag ta hand om kameran som om den vore mitt egna barn.
Ett Lyckorus igenom kroppen skulle inte kunna undgå att fås då!
Klicka in på Dustin home och läs mer om tävlingen, regler och prylarna.

Så nu har Jag gjort mitt nu får Ni göra ert! :D Håller alla tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0