DET ÄR FAN INTE SANT?!

..Inte igen.
Hellå, min dag idag vart ingen höjdare precis. Har lyckats dragit på mig hosta å huvudvärk. Igen! SKIT. Det började med att igårnatt gjorde jag lite för många sittups(stavas?) och ja, det var ju dumt eftersom jag blev att hosta som tusan efter de, man ska aldrig träna när man inte är riktigt frisk har jag då lärt mig, men så jag trodde att jag skulle hosta upp halsen allvarligt, det vart ju inte så mycket sova precis heller. Men åkte till stan idag iallafall, sprang runt lite och kikade... Så ja, nu ikväll har jag käkat allt som kan tänkas hjälpa, vitlök, vitpepparkorn, svarpeppar, citronklyfta och apelsinklyfta åt jag vid maten, apelsinjuice(stavas?), mandariner, hostmedicin. Och hjälper det inte så vet jag inte vad!? :( Ja, men jag har tydligen inge feber ivarjefall, skönt det! :) Orkar tyvärr inte hålla på å mixtra med kameran så bilder kommer väl imorn eller när jag känner mig lite bättre.
DAGENS VILL: Bli FRIIISK & KRY!!

Hoppas eran dag varit bättre än min? :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0