what the he...?

vad gör jag uppe nu liksom, jo har inte kunnat sovit precis som igår, så sitter och roar mejj me lite scääryfunny stuff, ! oh hell yeah. och lite fruksallad me diggestivekix! ;b & väntar på sjunde himlen, awesome! :)
fan har knappt sovit i tre timmar ;o   ÖJJoj?  |;
hade tänkt att ta ett morgondopp, men fan det skiter jag nog i, svinkallt ju. verkligen! ;s

 allt har en början och allt har tyvärr ett slut...vare sig man vill eller inte.

Det handlar inte om hur man ser ut,
utan hur man beter sig.
Det handlar inte om hur många vänner man har,
utan vilka som alltid finns kvar.
Det handlar inte om vart man vill,
utan hur man tänker ta sig dit.
Det handlar inte om vad folk tycker om en,
utan vad man tycker om sig själv.
och det handlar inte om att få den alla vill ha,
det handlar om att få den man själv vill ha.


jag saknar dig ska du veta,
du kan aldrig ersättas.
det vi en gång hade, var bra.
men, blåste tyvärr bort med vindarna alldeles för fort.
jag vill inte tillbaka, jag vill inte framåt.
men ändå vet jag att jag inte kan stanna kvar.
du gjorde mitt liv bra, men sen så stack du mig och gick.
nu finner jag ej några svar, bara tomma frågor är kvar....


Om man inte vet vart man ska,
varför skynda sig.
man vet ju ändå inte när man är framme.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0