humöret något på topp, men med en blå tå !


jaha perfa, då var denna helgen förstörd....(;
sitter här med en bruten tå, hahh, nej men rejält blåslagen är den iaf! :o
uschh, inte alls kul. Gör pittont när jag böjer och går på den! :/
fuck varför just nu, när de är lov och allt. SKit! :( suck !
jaja, så nu tänker jag lägga upp some pics och sånt..... :D
har ju inge bättre för mig nu precis, ahha! ;)


DAGENS:
Humör: bra faktiskt !
Plus: att humöret är på TOPP! :)
Minus: att jag har shitalafit ont i tån !
väder: SOOOOL :D
Kläder: tröja, jeans, blabla...
Frisyr: uppsatt....
hur är ditt liv: just nu, riktigt jävla bra! förutom fuck tån dårå=(
vill ha: MKE !
Planer: nåt...
Dagens låt: paper gangsta - lady gaga
Dagens måste: bli bra i tån!
Händelse: att jag nästan bröt tån? ;o haha!
Saknad: hm , ingen?

Önskan idag: att slippa smärtan....
ser fram emot: tomorrow ,
person: ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0