GAAAARRH!





Jag blir såååååååå arg! ÖFJGDTSHSKDRGR.....
Så är alltså vädret för två veckor framåt. Därimot kanske det inte stämmer, vilket jag så mycket hoppas på, för nu är jag så **** ARG! Ni kan inte ana. F-F-F-A-EN! Inte nog med det, det är myggor, fästingar, finnar och så har mitt ena örhänge som är köpt för någon vecka sedan bara sönder och mina nästan nya leopardballerinor är också sönder. Dålig kvalité. Och inge riktigt internet nu heller. Typiska i-landsproblem, jovisst. Men det är sommar och ledighet nu så careless! SOMMARLOV sen i fredags har jag som sagt, helt fine!!!!!! :) Dock lite lite tråkigt...Att det inte händer nåt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

hehe ja prinsessan lillian är klockren.. så himla grym



/exiback

2010-06-15 @ 09:21:48
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0