Tävling hos Kenza!

Nu ska vi se om jag lyckas hinna vara med, och om jag får till en bra story varför just "JAG" ska vinna tävlingen om en bärbar dator hos Kenza!
Okej, så här är det: jag verkligen älskar att resa. Även fast det blir för få resor för min del. Åka långa resor med bil, ja allt som har med resor att göra. Och när man har sin familj utspridd över hela landet så är det ju ett måste att åka några timmar för att ta sig dit. Och då är det bra att ha en liten smidig dator med sig, då jag även är ett fan av att kika på film. Och det finns väl inget bättre än att sitta med en stor kudde och en filt i bilen(helst på kvällen då det är mörkt) och en super duper bra film, och vips så är man framme. Tiden flyger ju fram när man kollar på en datorskärm. Vilket sitter fint vid långa och jobbiga resor! Helt enkelt! :)
Vill du själv vara med så skynda! Kika in Här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0