Keep keep keep it up. Love.

Måste bara säga att nu har jag städat halva rummet, eller ja det vill säga bara bäddat;o
Haha, men jag tar andra halvan imorgon istället dårå.
Så just nu sitter jag och har både film på datorn och en random-skiva med hyffsat bra låtar och radio på mobilen, och kikar dessutom på tv:n, vettigt eller. Skulle inte tro det va! :)
Ja, ja.
Justja jag skrev ju att jag skulle kolla på New moon, och ja, jag gjorde det men jag hann tröttna och somnade innan ens filmen hade kommit ens till hälften. Men så såg jag lite på den nyss, och jag måste säga att jag fastnade lite lite för den då, så jag ska se vidare på den lite senare...Så får vi se då.
Syns & hörs

Upd: Detta inlägg skulle vart inne för, ja vad blir det en halvtimme kanske? Struliga internet såklart:/


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jaa precis. det är ju så :/

jag mår fint, lite trött nu bara :)

gör du?

kram

2010-04-04 @ 23:55:11
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0