hejsansvejsan



Hejhå, nu var det några dagar sen jag blogga, men ja har nämligen haft ont i halsen, uscha,
men nu äntligen har det släppt, fast det känns ju lite än, men det står man iaf ut med....
fast det är inte därför jag inte har bloggat, jag har bara inte hunnit med, "/ känns det som.
Men yey nu ska ja kila & sussa lite, ska upp circus fyra-fem, jag vet att det är lov men ,
det är ett par bra filmer som jag gärna vill se, som jag redan har sett på ett antal ggr, haha!
och jag har sovit till typ två-tre-fyra, på dagarna, så nu känns det som att jag skulle *host* vilja
upp åtminstonde nån dag tidigt, ;/ (;

kvällens;
humör: seriöst, vetinte?
vill: kika på film, and that's what i'm going to do! Yes. (=
måste: mycke,
hoppas:
att du förlåter mig, ? ;oo ´;(

p-p-puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0