LÖRDAG



Konichiwa,
Hade en asbra dag igår iallafall, Tack vare DIG! =,D Yes!
Här kommer lite dagens iallafalle, ! (=

Dagens:

Humör: inte glad, inte ledsen, sådär mittimellan..
Plus: mina älskade svartaoliver !
Minus: att allt det roliga tar slut alldeles för fort , :(
Kläder: mjukisbyxa & en tischa !
Frisyr: utsläppt.
hur är ditt liv: just nu, helt fantastiskt ! ;D thanks to you<3333
vill ha: alltid dig, cigg, pengar, snööö, godis, ska jag fortsätta?...
Planer: kika på skräckfilms, förhoppningsvis! (=
Dagens låt: takida, - handlake village. (har typ lyssnat tusen ggr på den?) xD
Dagens måste: träffa dig. och oliver, måste ha svartoliver(;
Händelse: vaknade med kläderna på ;ooo
Saknad: när du inte är i närheten, så saknar jag dig enormt.
Önskan idag: Att allt jävla skit som hänt ska bli bra igen, ;(
Ser fram emot: att få va med dig. och åka snowboard,skidor & skridskor ;D
person:
finns bara en som betyder mest för mig, och det är DU ! ;pp
längtan: tills nästa gång vi pratar.. (=
drog: du,du,du & musiken !

Godnatt alla,
nu känns det som om jag skulle kunna sova typ en halv dag.
Puss på er!
Vid vägens slut finns det alltid något bra. (oftast så? eller? har jag fel? ;O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0