say cheese

Om ni någon gång haft öronvärk så vet ni vad jag talar om. Fan vad jag hatar värk, all sorts värk.
Nu är det iofs inge mycke, men ändå är det så jag nästan blir tokig enda upp i taket.
Åhh, blir inte kul på fredag med mina öron, åka nerför en skidbacke...Ja ojojj?!
Får hoppas jag hinner köpa det dära på stadium som jag ska ha.
Snart halvåtta. Måste väl ta och kika på Mello den här gången åtminstone:)
Jag är inte så speciellt intresserad av det, men detta år var det himla bra låtar med!

upd. Vart senare inlagt än det skulle.

Kommentarer
Postat av: Lexi

Sv: Svaret var rosa, men bra gissningar :D

Söt blogg!

2010-03-14 @ 07:38:31
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0