12 random sanningar om mig.


1. Jag är en äkta godisgris.
2. jag är både faster och moster:)
3. utan musik skulle jag inte ha det lätt.
4. jag vill ha en bättre kamera och dator.
5. jag vill resa härifrån en vecka eller två just NU!
6. så dåligt som jag mått bara dom senaste 2-3 åren borde räcka för hela mitt liv;o
7. jag saknar för många och mycket i mitt liv.
8. jag är en dålig förlorare;b
9. jag var helt galen när jag var liten. ni vill inte ens veta;p
10. jag har haft 4 olika hästar.
11. jag vill ha en råtta! :D
12. Jag kan sitta och lyssna på två helt olika låtar samtidigt;o
och jag gör det just nu.

Tänk så kul det kan vara! (:
Eller tråkigt? Who knows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0