Orkar du läsa?! :)

Hejåhå,
har käkat vitlök och vitpeppar idag så ska se om det hjälper lite granna. Och så har jag druckit lite varm mjölk med honung nu på kvällen, å jag lovar att aldrig ska jag fundera på att dricka det igen, de var det vidrigaste jag druckit speciellt mot slutet. USCHUSCH! Allvarligt jag fick kväljningar. Jag vet att jag brukar tycka att vi svenskar är otroligt bortskämda när det gäller mat, kläder, utseende, osv.. Och jag håller fortfarande på det, men honungsmjölk. Nej det går bara inte. Men håller man för näsan funkar det! Men nu ska jag se om jag kan lägga upp någon bild, kika på the addams family är som helt besatt av de! Samtidigt som jag suger i mig halstabletten som jag har.

Ha en trevlig söndagskväll så länge! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare! :D

2009-11-23 @ 17:37:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Jo med mig är det bara bra. Vad gör du då?

2009-11-23 @ 19:18:17
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0