äckeldag!

 
Jag hatar dej, och det hoppas jag du vet.
Är de så här du vill ha de, så gärna för mig, jävla fuckface!
vad fan tänker du med? helt jävla Miffad!
Jag skiter i om du tycker jag är helt jävla dum i huvudet,
jag är iaf mig själv, till skillnad från "vissa" andra ! ;O
ahmenfan jag hatar att de ska va så här, ! sry.....

dagens vill ha: SOMMAR & SOL !
dagens kläder:
tröja, mjukiis .
dagens smink:
inget
dagens frisyr:
utsläppt
dagens låt:
flowers on the grave - september
dagens planer:
inget.....
dagens bästa:
hm.. , ?
dagens roligaste:
ingetalls:o
dagens snällaste:
INGEN !?
dagens dummaste:
du!
dagens misslyckande:
JAAAG
dagens drog:
alvedon
dagens köp:
inget
dagens godis:
inge?
dagens finaste: -
dagens sötaste: -
dagens humör:
jävla depphumör , så passa er !
dagens sämsta:
att jag mår SKIT! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0