ÖLAND 09


Det är helt galet, jag fattar inte att i förrgår låg jag och solade i gräset& hörde vågorna slå mot stenarna..
och nu sitter jag här i boooring sala. yuakk!
Det som känns ännu märkligare är att jag verkligen kände mig som hemma därnere,
och jag kände igen mig där jag varit sen tidigare år. otroligt, det trodde jag aldrig! ;o
Jag ville fan inte åka därifrån, *snyft*
Det bästa var myggen, det fanns inte en enda! :)) OCH inte för glömma syrsorna, galet härligt läte om natten.
Jag lovar jag tänker åka tillbaks dit nästa sommar, hur lång resa det än är, för långt var det allt, iaf på hemvägen! :)
dit var det inte så långt, kändes det som iaf..(:

orkar inte redigera alla så håll till godo med om ändå! (:



norrköping.



mums,



ölandsbron, ohyes den vare längesen man åkte på!



den oslagbara rökta firren! ÄLSK! :DD



dalälven!



åuhh, öland. ÄLEklintan.



härligt,härligt,härligt! (:


loveee.


NAJS!


.....


Lama, eller? vad vare nu?


det var typ kamelridning! :)



solliden's borg(?),


jaa, en borg var det iallafall....


undra om man kan surfa! ;)



^^,


can't live without it!


löveit!


the best place ever! (:


love love love!


=D


=)


(=


. just love it!


....


....


:)(:


....


Äle, (=


mu mu.


djuren går typ lösa ju, asskönt! (:


...


ojj, camels ;o


ölandia. ((=


....


kalmar/öland.


det var lite bättre tur därnere iaf, 25x2, 50kr inte illa. bättre tur än här hemma iaf! (:


nåårrköping at night! (=


Lordie! ((:


this save'd my day! :)))
Jag verkligen hatar mina läppar, dom tål ju inget. Närå men dom är irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0