back in time.


when everything was good, and NOT so fucking complicated....
when I was happy and not hurt & sad...
vet du överhuvudtaget hur mycket du sårat mig,? nejj skulle int tro det!
jag hatar dej för vad du orsakat, att du fått mej känna så här! bläää!
trodde jag kunde lita pårej, men nej! Där hade jag jävligt fel fel fel! :(
Man kan inte backa tiden, därför vill jag att du ska veta att, det du gjort mot mig kan aldrig glömmas&förlåtas och komma över.
jag lär få leva med det hela mitt fucking jävla liv, & that's all thanks to YOOOOU! tack såååå jävla mycke!! ;s Hoppas du är NÖJD nu! förlåt!...








det ska börjas i tid (:



någon vacker dag, kanske jag kan förlåta dej. men just nu just idag går det bara inte, det finns alldeles för många otäcka minnen. Men även fina minnen! och dom tänker jag hålla vid liv tätt intill mig livet ut. trust me! =DD

men just nu så, skulle jag säga att jag mår bra så vore det en lögn..tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0