morning?

jaa, händer idag då!
vaknade iallfall vid typ två-tre ? min klocka verkar gå nån timme efter eller nåt. iaf ja, måste ut och göra lillpållen lite fin, och senså tänker jag göra lite fruktsallad, mums. (: jordbubbar,cola, ja rubbet..och ett kylande dopp ska jag väll också hinna med! (: jävla myggbetts skit.
Inte alltid det känns så här lagomt bra, klagar precis som alla andra att jag inte mår bra, att inte ha någon som bryr sig och älskar en som den man är. Det gör jag typ Alltid!? ;o                                                        Alla hatar mej Och jag hatar Dom, så bra då!

pink - dear mr. president ! bara så jävla bra.

det är nå jävla cepe med allt, alla kan fan, men för mig gåre åt helvete utför. jämt och ständigt! ;o
                     i'm going crazy! ;ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0