Nu ska vi se...


35 sanningar om mig (som du antagligen inte redan visste).

1. Jag fick blodförgiftning av min brors hamster när jag var liten.
2. jag har lätt för att fästa mig vid vissa, och sen inte kunna släppa taget.
3. Jag ÄLSKAR musik, och jag skulle inte alls må bra utan de.
4. dom två senaste åren har jag mått skit, men nu börjar jag sakta att försöka ta mig uppåt igen.
5. jag saknar mitt gamla liv, :(
6. min naturliga hårfärg är ljusblond, nästan vitt(när jag var mindre).
7. jag gillar inte chokladbollar ;o
8. jag är en aningen lättroad !(:
9. jag är rädd för döden och att bli ensam.
10. jag gillar inte åska, men tycker ändå att det är mysigt!
11. bästa låten genom åren är I Wont Cry - Elin Lanto.
12. När jag mådde som dåligast var jag beredd att ge upp allt.
13. jag klagar jämt på min nacke och mina fötter.
14. mitt självförtroende har varit på botten alltför länge nu.
15. jag biter på naglarna. ;s
16. När jag var liten var jag livrädd för cirkus-clowner!
17. en gång åt jag så mycket nudlar att jag spydde, sen hatade jag nudlar åt inte de på flera år. Men nu kan jag äta de igen.
18. när jag var mindre hade jag en galen tradition på nyår, jag spydde nästan alltid varje nyårsafton ;o
19. jag var överkänslig mot jordgubbar när jag var liten.
20. jag äter & dricker typ allt, utom kaffe och fiskgratäng! blä.
21. jag har och kan tycka att pizza är skitäckligt!
23. jag är tokig i rökt fisk!
24. jag blir jätte lätt svartsjuk.
25. jag stör mig på vissa dialekter.
26. jag har lätt för att bli sårad.
27. Jag har börjat lyssna på takida / green day, när jag mår mindre bra.
28. jag har jätte kort stubin.
29. jag svär alldeles för mycket!
30. jag är en jäkel på att skrämmas, och jag är bäst på't. (;
31. Ibland kan jag verkligen nöta ut en låt och lyssna på den om&om&om&om igen.
32. Jag riktigt envis, har jag bestämt mig för något så ger jag inte upp i första taget!
33. När jag var runt 2-3(?) brukade jag och min då bästavän kasta ner våran kanin från en liten hög bergsvägg(men den överlevde ju varje gång!)
34. en gång gömde jag min brors guldfisk i min "leklåda" under sängen! fyfan va det stank sen!
35. jag har dåligt med tålamod så jag kan nästan aldrig ligga och sola eller nåt, kan bara inte ligga still så länge.

Kan inte fatta att Jag gjort så mycket dumt när jag var liten..hah lite skoj men dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0