....



DU ÄR JUST NU:

glad
arg (PÅ MIG SJÄLV, JAA!)
ledsen (jaa, a little bit, unfortsunly?) ;o
deppig
desperat
pigg
törstig
kramsugen
besviken (på mig själv, Jaa!)
taggad
trött (trött på livet just nu jaaa,)
pepp
hungrig
sjuk
frisk
sur (på mig själv!)
irriterad (på mig sjääälv!) ;(
uttråkad

UNDER VECKAN HAR:

du gjort något du egentligen inte ville
(senast idag, det va inte meningen? förlåt..) ;o
du skämt ut dig, (snarare att jag skäms!? ;*(
du kastat pärlor på svin
du kramat en vän som betyder mycket
du bråkat med någon du hatar
du ringt fel person
du gråtit
du har kännt dig överraskad
du pussat någon
du har velat pussa nån som inte var där
du varit ute i regnet
du umgåtts med en speciell person
du haft kuddkrig
du skrattat åt någon annans skämt
du gått nattpromenad
du spillt ut vatten på golvet
du laddat mobilen
du förstört något
du missbrukat musik
du pratat med någon längre än fem timmar
du dragit skämt som ingen förstod
du haft vattenkrig
du sett film
du pluggat
du matat fiskar
du tagit fel person
du kastat slangbella
du fiskat
du tappat rösten
du sovit en hel dag
(räknas det om man sovit till typ tre på dagen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0